Prijava korisnika




Društva partneri


Tvrtke partneri

INAmaziva150v

turbomehanika

OSHA Healthy Workplaces

osha-ms
1pix tr
OSHA Stress Management
Joel Levitt PDF Ispis E-mail

Joel Levitt

Joel Levitt dugogodišnji je savjetnik za upravljanje održavanjem u industriji, što uključuje zračne luke, postrojenja za preradu hrane, bolnice, proizvodnju visoke tehnologije, željezničke pruge, komunalne usluge, primarni metal, skladištenje, rudarstvo, sveučilišta, školski sustavi, vojsku, državne institucije. Dugogodišnji je predsjednik Springfield Resursa Ltd, SAD, te trener suvremenih metoda održavanja za sveučilišta diljem SAD-a i Kanade.

Levitt je diplomirani inženjer računarstva i informacijskih znanosti. Godinama se usavršavao na područjima novih IT tehnologija, sigurnosti i održavanja tehničkih sustava. Obučio je više od 17.000 stručnjaka za održavanje u 26 zemalja. Pri tome je 98 % sudionika ocijenilo treninge vrlo dobro ili izvrsno. Levitt je bio govornik na nacionalnim sastancima AFE, IMC, Maximo World, NAWGA itd.

Također je bio direktor za međunarodne projekte za inženjerstvo životnog ciklusa 2013. – 2016. te direktor za projekte pouzdanosti za Reliabilityweb. Njegovi projekti i znanstveni rad obuhvaćaju problematiku iz područja revizije održavanja, certifikacije upravljanja održavanjem, PM/PdM trening, nadogradnja vještina supervizora održavanja, konzalting pri odabiru CMMS-a, obuku za provedbu CMMS-a, obuku i implementaciju TPM-a, upravljanje zalihama, projekti racionalizacije i smanjenja troškova poslovanja itd. Tijekom bogate karijere surađivao je s brojnim gradovima (Town of Islip, Village of Babylon) te poznatim tvrtkama (JFK Airport, Fed Ex, BFI, BP, Pepsi Co). Obavio je inspekcije servise 100 milijuna dolara vrijedne opreme Gelco Leasinga, Lykes Brothers Shippinga, dizajnirao i implementirao automatizaciju procesa održavanja naftnog terminala BP-a (30.000 barela nafte dnevno) s kontrolom rada tehničkih sustava i računovodstvom.

Član je odbora brojnih američkih udruženja povezanih s održavanjem tehničkih sustava, implementacije normi, školovanja i certifikacije.

Napisao je niz publikacija među kojima su Managing Factory Maintenance, Handbook of Maintenance Management, Internet Guide for Maintenance Management, Maintenance Planning, Scheduling and Coordination, Managing Maintenance Shutdowns, Turnarounds and Outages, Complete Guide to Preventive and Predictive Maintenance, itd.


Zašto su Big Data analitika i pametni tehnički sustavi važni, ali ne i dostatni za održavanje svjetske klase

Ova tema odnosi se na to gdje se sve nova tehnologija uklapa u današnje održavanje. Nitko ne može progutati sve tehnologije odjednom pa mora postojati slijed usvajanja tehnologija. Rasprava obuhvaća zrelost (kvalitetu) održavanja kao početnu točku za promjene.

  • Cilj: najbolja moguća poslovna odluka za cijelu tvrtku.
  • Ključ je pogledati posljedice povezane s ciljem organizacije. Cilj je održavanja poboljšati vašu sveukupnu pouzdanost, kako bi se ostvarilo najbolje poslovno okruženje
  • Zrelo (održavanje): korektivno, preventivno, prediktivno.
  • Sada smo precizno odredili područja. Ona se mogu pokazati kao najbolji izbor koji možete napraviti u situacijama kada je zastoj opasan ili donosi visoke troškove.
  • Dodali smo propisno prediktivno. Propisano i prediktivno ne idu jedno bez drugoga.
  • Željena domena - svjetska klasa - fokus je vaših ciljeva


Kako doći odavde tamo – studija slučaja od reaktivnog do održavanja svjetske klase

Dvosatna radionica: Najveće pitanje pred nama je kako i koje metode možemo koristiti iz naše sadašnje kulture pretežito reaktivnog (korektivnog) održavanja (s nekim PM-om, nekim PdM-om i nekim planiranjem) na putu do zrelijih, učinkovitijih i „tanjih“ (lean) održavanja koje bolje podržava misiju organizacije.

Ova kratka radionica temelji se na konceptima prethodnog predavanja i počinje ocjenjivanjem vaše trenutne kvalitete održavanja kao polazišta za napredak.

Neke od tema:

  • Zrelost: reaktivno, prevencijsko, prediktivno, preciznost s propisanim prediktivnim
  • Započnite ondje gdje ste i onda...
    • Uklanjanje defekata ključ je za poboljšanje
    • Precizno održavanje drugi je ključ
    • Bežično očitavanje i prikupljanje manjega broja Big Data podataka
  • Kako do održavanja svjetske klase i tko mora razgovarati s kime da se ostvari?